My Center

Firma WAGAS S.A. współpracuje z My Center w zakresie oferowania ubezpieczenia sprzętu gospodarstwa domowego zakupionego w sieci sklepów MY Center.

 

Ubezpieczone urządzenia mogą być chronione w razie awarii, przypadkowego uszkodzenia lub utraty ubezpieczonego sprzętu wskutek kradzieży z włamaniem lub rabunku oraz rozmrożenia żywności w lodówce, lodówko-zamrażarce lub zamrażarce powstałe w wyniku awarii lub przypadkowego uszkodzenia ubezpieczonego sprzętu w zależności od wybranego przez Ubezpieczającego wariantu polisy.

Aby zgłosić szkodę należy skontaktować się z Centrum Autoryzacji Szkód pod numerem telefonu 22 506 52 35. Linie telefoniczne są czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 17.00. Alternatywnie należy napisać do Centrum Autoryzacji Szkód (CAS) na adres:. Email: szkodymc@wagas.pl lub zgłosić szkodę poprzez formularz szkodowy.

 

Zgłoś szkodę